Fiat marka hicbir seye bulasma. Opel de cok iyi degil ama fiat ile kiyaslanmaz bile
ikisi de kendi sınıfına göre motoru uzun ömürlü, sürekli sorun çıkarmayacak araçlar. Ama sürüşten zevk alayım hem duruşu güzel olsun hem sürüşü derseniz astra
hocam tabiki opel astra, kalite konfor paket. egea ise sadece az yakar, çok kaçar.(egea sahibiyim, takıldığınız birşey olur ise sorabilirsiniz)
konuya yeni ekledim 5-6 kişilik aileyiz hatchback astrayı tercih etsem küçük mü kalır bizim aileye bagajı falan