Merhaba, öncelikle tebrik ederim. Huzurlu, sağlıklı bir hayatı olur umarım. 🙏🏻
Şahsen ilerde kızım olursa adını Lydia koymak gibi bir hayalim, düşüncem var. Çok hoş bir isim bence, siz de koyabilirsiniz. 😊 Not: Lydia diye yazılıyor, Lidya diye okunuyor.