pilli_bebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bu yeterlidir. Damak tadı ve zevkine göre değişir. Hepsinin içimi çok rahat ve zevklidir. Ben çikolata fazla sevmediğim için muzlu ve vanilya çilek kullanmıştım.
MajoR44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bütçe problemin yoksa al geç.
bunların kullanımı nasıl? spordan önce sonra yada sade su vs mi