Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de e-arşiv fatura kesmek için üye oldum. Biraz karışık geldi sonra incelemeyi bıraktım. En büyük avantajı panel üzerinden ücretsiz fatura falan kesebilmek. Eğer web siteniz üzerinden otomasyonla fatura kestirtmek istiyorsanız kontör satın almak lazım. Kontör fiyatları diğer entegratörlerden çok pahalı.
Yok ben sadece aylik1 firmaya ay sonund fatura kesecegim. onun harici de istetum bilgiler bir yerde dursun diye aslinda. Peki dijital kopruuzerinden fatura uzerine logo ve imza ekleyebiliyor muyuz? Imzaya banki iban bilgilerini falan eklemek istiyorum. Aradim telefonda e-imzaniz var mi dedi, dedim ben size donerim.