Ben de e-arşiv fatura kesmek için üye oldum. Biraz karışık geldi sonra incelemeyi bıraktım. En büyük avantajı panel üzerinden ücretsiz fatura falan kesebilmek. Eğer web siteniz üzerinden otomasyonla fatura kestirtmek istiyorsanız kontör satın almak lazım. Kontör fiyatları diğer entegratörlerden çok pahalı.