Selamlar arkadaslar, enpara dijital kopru kullanan var mi? Bizimhesap, parasut vb sistemlere gore eksiklikleri var mi? Ya da "basitlik" acisindan avantajlari? Zira ben enpara sirketim hesabini sadeligi icin tercih ediyorum. Yorumlariniz benim icin onemli.

Syg