rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Bu tarz rakamlar için inceleme v.s olmaz bizim buradaki bankacıların iş bilmezliğinden oluyor genellikle her ay aynı sorunları yaşıyorum artık çoğu ödemeyi sanal pos ile alıyorum 3 gün bloke koyuyorlar %3.9 komisyon ödüyorum ama kafam rahat yüksek rakamlarda mecburen bankalar ile çalışmak zorunda kalıyoruz ama aynı sorunları bizde yaşıyoruz sürekli evrak kürek işleri oluşuyor ama içiniz rahat olsun o tarz rakamlar için inceleme olayı olmaz. Aksi bir işiniz yoksa


Güncelleme: vergi mükellefi değilim demişsiniz ama konuda fatura ilettik demişsiniz ona birşey diyemeyiz banka ile direk görüşün

wise ile çalışın