Türkiye de vergi müklellefi değilim çalıştığım şirket ödemelerimi istediğim zaman Türkiye hesabıma iletiyor.
Ortada gösterilen bir fatura varsa ödemeye dair kesen siz olmadığınız için zaten o ödeme geri iade gider. Ayrıca banka neden gönderene sebeb soruyor oda saçma alıcıya sebeb sorulur.
Normal şartlarda alıcının hesabında şüpheli bir işlem varsa para her halükarde bekletilir, gerekiyorsa hesaba bloke konulur. Alıcı geçerli bir sebeb sunarsa bankaya parasını kullanır, sunamazsa iade edilir hatta gerekli birimlere bilgi verilir.
Sizin durumda sorun gönderende gibi duruyor.
Tabiki daha tecrübeli arkadaşlar farklı açıdanda yorumlayabilirler, benim bildiğim bu şekilde.