Asla köstek olmak istemiyorum hocam ama TL ile zamanında indirimli almış olduğunuz oyunları dolar üzerinden hesaplayıp satmak isterseniz alıcı bulamazsınız, alıcı o kadar para verecek olsa gider aynı paraya ihtiyacı olan aynı oyunları alır belki daha ucuza getirir hatta.
Birde steam piyasası oyun ederinin nerdeyse yarı yarıya hatta daha düşüğü edecek şekilde dönüyor (Tl zamanındaki fiyatlar)
Dediğim gibi köstek olma değilde tavsiye olarak söylüyorum, piyasası düşüktür steam hesaplarının bu fiyata satmanız imkansız gibi bir şey
değerli yorumunuz için teşekkürler ihtiyaç olduğundan satıyorum . fiyat konusunda öneriniz varmı çünki gerçekten satmak istiyorum