kim ne dese boşa hocam adsenese bu aralar pek bi tuhaf . zannediyorum, adsense de şirazesini kaybetti, tamamen akıl dışı bir mevzu . saçma bir site 3 günde onay alabiliyor, emek verilmiş hitli bir site red yiyebiliyor .


ne dense artık boş, tabi benim kişisel hikayemde bu böyle başkaları ne der bilmem