Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsiburada tüm satıcılarına ocak ayında, “eylül ayında eksik komisyon almışız şimdi farkettik onun faturası” diyerek milyonlarca tl fatura kesti. Çerez parası
Ceza parasını nereden çıkardığı da anlaşılıyor.