hakanbey58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam valla içimi rahatlattınız, bu bilgi için çok teşekkür ederim. Az önce kanalı silmeyi düşünüyordum. Silince belki kanal adı boşa düşer diye. İyi ki bir işlem yapmamışım. 2 hafta sonra kullanıcı adını almayı tekrar deneyeceğim o vakit. Tekrardan çok teşekkür ediyorum
https://www.r10.net/youtube-acemi/37...di-hk-r10.html

https://www.r10.net/youtube/3657071-...anici-adi.html

https://www.r10.net/instagram-ticari...linamiyor.html

Rica ederim. Göz attığım konular bunlar. Yine de araştırın derim. Konunun uzmanı değilim.