Hocam özür dilerim. Geçmişte olduğu için detayları unutmuşum. Ben kanalı sildiğim için alamamıştım kullanıcı adını.
Sizin için geçmiş R10 konularını araştırdım. Kullanıcı adını boşa düşürdükten sonra 14-15 gün içinde alınabiliyor demişler.
Hocam valla içimi rahatlattınız, bu bilgi için çok teşekkür ederim. Az önce kanalı silmeyi düşünüyordum. Silince belki kanal adı boşa düşer diye. İyi ki bir işlem yapmamışım. 2 hafta sonra kullanıcı adını almayı tekrar deneyeceğim o vakit. Tekrardan çok teşekkür ediyorum