Garip hocam. Eski kullanıcı adıyla da, sonuna 1 koyduğum kullanıcı adıyla da aynı kanal açılıyor. 1 kanalın iki tane kullanıcı adı mı oldu şimdi o zaman
Hocam özür dilerim. Geçmişte olduğu için detayları unutmuşum. Ben kanalı sildiğim için alamamıştım kullanıcı adını.
Sizin için geçmiş R10 konularını araştırdım. Kullanıcı adını boşa düşürdükten sonra 14-15 gün içinde alınabiliyor demişler.