Hocam ben de kendi ihtiyaçlarım için bir bot yaptırdım ancak prompt konusunda çok sıkıntı yaşıyorum. Ücretli ücretsiz bir çok arayışım oldu ancak bir türlü istediğim şekilde çıktı alamadım. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz ?
prompt kısmı biraz değişik olan kısım ingilizce olarak yazarsan büyük ihtimalle daha rahat anlayacaktır. Türkçede fark etmeden devrik cümle vs kurabiliyoruz.