Tekrardan merhabalar. Öncelikle istanbul'da yaşamış biri olarak bu durumla çok karşılaştım. Bana hem monoton hem de çok fazla düşünülmeyen bir jest gibi geliyor. Daha kalıcı ve çok daha güzel yad edeceğiniz bir jest yapıp ömürlük bir anı olarak sevdiğinize bırakabilirsiniz ama aklınıza fikir gelmediği için başkalarının zibilyon kere yapmış olduğu bu sözüm ona hediye hiçte sevgiyle hatırlamaya değer bir jest değil(bence). Eğer bununla alakalı bir fikir istiyorsanız da başlık açın severek cevaplarız. Sonsuz mutluluklar....