1 aylık kullanım bile olsa ikinci ele girince %30 kaybeder .siz 2 yıl kullandınız en az sanırım. %50 kestik.garantisi,faturası yok buda değer kaybı malesef. 3 bin lira verilerse hiç düşünme.malesef üzgünüm piyasa ölücü. sana muhtemelen 2 bin bandında fiyat verecekler.