ILGAZOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hangi scripti kullaniyorsunuz sorun olmazsa oğrenebilir miyim
Colibrism scripti hocam, bugün satın aldım. Almadan önce w* olanını denedim, şimdilik domaini değerlendirmek için işimi göreceğini düşünüp aldım. Daha güzel scriptler var ama ekonomik olarak karşılayamadım. Birkaç hatası var, geri kalanı gördüğünüz gibi