ben bir iş yaparken dakikası 2.5 ₺ den yapıyorum bu tarz işleri genelde aynı kişilerle çalıştığım için güvensizlik de olmuyor 1 konuyu içeriğiyle beraber en aşağı 1 dk da açar
bilmiyorum da 1 dakikaya imkanı yok bir işlem yapmanın kapak resmi konu içeriği title desc h1 keywords zaten ölüsü 10 dk gidiyor onları birde .webp etmesi lazım falan ölçek düşürme gerekebilir vs
güzel bir post için 10 ile 25 TL arası olabilir Bence birde şöyle düşünün sıkıcı bir iş sürekli içerikleri oku et düzenle falan Ben tüm siteleri kazıyan bir program yapmıştım kendime içerikleri komple revize ettiğim halde hepsini chat gpt ye yaptırdığım halde çok uzun ve sıkıcı geliyor ne bilim hakkaniyetli olun her iki tarafta birbirinize Bence