bu durum bence yaşa ve lokasyona göre değişir eğer kendinizi geliştirme dönemindeyseniz özellikle 18-23 yaşları ve Türkiye'de yaşıyorsanız kendinize odaklanmak kendinizi geliştirmek ve çok çalışmak her zaman bence iyidir. Ben öyle yaptım ve bana katkısı çok fazla oldu. Türkiye'de yaşamıyor ve 25'den fazlaysa tabi işler değişebilir. Bazı arkadaşların yaşı genç olduğundan sanırım işi arka plana atmış ama devran parayla dönüyor malesef.