SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki neden burada fatura kesilmesi gerektiği yazıyor acaba?
https://akademi.trendyol.com/satici-...kezi/detay/347
Açıklamadı yapılmış zaten. Trendyol sizden 10 TL kesti, siz 5 TL kesmeniz lazımdı derseniz ve haklı bulunursanız 5 TL fatura kesip ödemenizi alırsınız.