Merhaba arkadaşlar,
Uzman olduğunuz bir konuda sizlerin değerli fikirlerine ihtiyacımız var.
Şirketimiz üzerinden Trendyol da satış yapmak istiyoruz.Muhasebesel konuda yardımlarınıza ihtiyacım var.Asagida yazacağım rakamlar örnek temsil etmiş olup fikir almak için yazmaktayiz:
A firmasindan KDV dahil 100 TL ye aldigimiz urunu Trendyol da son müşteriye KDV dahil 500 TL ye satmak istiyoruz.
Ürünümüz 2 desi gelmektedir.
1.Musteriye 500 TL KDV dahil fatura kesecegiz.
2.Trendyol express 2 desi kargoyu KDV dahil 40 TL ye götürmektedir.
3.Satis yaptığımız kategorinin komisyon oranı %20 dir.
Hak ediş zamanında Trendyol a fatura kesmemiz gerekiyor mu?Gerekiyor ise yukarda örnek olarak verdiğim rakamlar üzerinden yola çıkarak kalem kalem ne kadar fatura kesmem gerekmektedir?
Değerli vaktinizi ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim