Daha geçen gün bir arkadaşla ticaret yaptık. Adam hiç sorgulamadan parayı attı. Ben de yazdım zaten sorun olursa iade ederim seve seve. Sonra memnun olmadığını söyledi anında iade ettim. Kötü niyetli biri olsaydı belki de uğraştırırdı. Yani ticaret ahlakı önemli