Dengeyi kurarsan iyi olur. Yanlış anlama hayatımdan tecrübem ile bir kıza her zaman müsait olmamalısın. Senin işinin olması ona vakit ayırman gerekli . Ki kızda bu durumda senin bir hayatın olduğunu anlamalı. Yoksa ufacık işime bakayım dediğin zaman trip yersin. Tabiki dediğimi trip olarak düşünme. Çok daha detaylı girmek isterim ama uzar gider. Emin ol böylesi daha sağlıklı.
Hayatının merkezine asla ve asla sevgilini alma. Sevgilini hayatının parçası yap. bu sözüm gayet yeterli olur sanırım.