Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisi Tam Oturdu Diyorum Kızın Mesajına Saatler Sonra Cevap Vermeye Başladım Kız İle Aramız Açılıyor Derken Suanlik İşi 2. PLana Attim Neler Yapacağım Forumdaki Deneyimli Abilerime Sorayım dedim
Demek istediğim de buydu. Kıza vakit ayırırsan iş, işe vakit ayırırsan kız ile aran açılıyor. Belirli bir olgunlukta kız arkadaşı bulamadığın sürece çok sıkıntılı bir döneme gireceksin. Şimdiden hayırlısı. İki yolun da açık olsun. Mutluluklar.