16 yaşında evlenmeyecegim fakat kız herkese böyle değil yani anlarım öyle birsey olsa motor alicam işte kızla samimilesince ne iş kaldı ne bisey
Ohoo daha yaşınız bu tarz şeyler için çok erken hocam. Anın tadını çıkarmaya bak ne iş için ne kız için kafa yoracak yaşta değilsin diyeyim o halde.

En azından şunu bil ne üzerine olursa olsun hata yapsan bile düzeltecek daha çooook vaktin olacak.