Toplam 2 seferde 20 paket ilaç yazmislar
ilaçlar annenin kullandığı ilaçlar değilse verilmediyse şikayet edin ama burada bazı eczaneler ödenecek yüzdeleri almıyor onun yerine kişilere ilaç yazdırıp o değerde onu alıyor tabi bunu reçete sahibine anlatıp yapıyor