yukarıdaki arkadaşında dediği gibi kullanıcısı artan basıyor zamı, mantıklıda suçlamıyorum onları az ve öz müşteri iyidir Müşterilerin yapabileceği şey ise kendilerine uygun farklı bir firma tercih edebilirler.
Şahsen taşımak için zamanım olmayan bir ana denk geldi o yüzden görmezden geldim, bir dahaki sefere 1 saatimi ayırıp yabancı firmaya geçebilirim hiç değilse $ endeksli olur.