Hocam. Art niyet olduğunu düşünmüyorum. Mesela annenize ilaç vermiş daha sonra annenize yazdırmış olabilir. Eğer bu attığınız ilaçlar annenizin kullandığı ilaçlar ise sorun yok. Ama annenizin hastalıkları ile ilgisi yoksa ( ki mutlaka vardır yoksa 20 kuru ilacı yazdırıp rapor çıkarmaz hiçbir doktor)
o zaman bu ilaçların akıbetini sorun. Para meselesine gelirsek ilaçlar raporlu olduğu için fark çıkmaması gerek( bazı hastalıklarda devlet tam ödeme yapmayıp fark alıyor)