Merhaba,

Öncelikle uzun süredir odeaweb kullanıp gerçekten aşırı memnun kalan birisi olarak bu konuyu açtım. Karalama gibi bir durum söz konusu bile değildir. Odeaweb'i r10'da olduğu süre boyunca kullandım.

Bugün hosting'imi yenilemeye çalıştım ve 547 TL TR Bireysel Standart paketi için bu fiyat istendi.

Yıllık bir ücret evet 12 / 547 yapınca hiçbir para fakat...

Guzelnet ile bir kıyaslamaya yapmak istiyorum. İki firmada gerek destek ve gerek verdikleri hizmet konusunda dört dörtlük firmalar.

İlk açıldığında çok uygun fiyatlı odeaweb daha sonrasında müşteri portföyü ve ekonomisel problemler ve maaliyetlerden ötürü hemen hemen guzelnet ile aynı ücretlere geldi. Ama gözlemliyorum ki şuanda güzel net ile 2 kat fiyat farkına ulaşmış durumda. Açıkçası bunun sebebini merak ediyorum. İki firma ilede forumda olduğum süre boyunca çalıştım ve çok memnun kaldım rica ediyorum beni linçlemeyin. Açıkçası 547 TL bana 1 site için çok geliyor 10 sitem olduğunu düşününce 5.000 küsür'ü buluyor. Reseller nedir biliyorum onuda kullanıyorum evet ama reseller kullanmak istemeyen veya anlamayan bir kullanıcıda olabilir. Kendimi bu kadar açıklamak istemezdim ama her konuda beni linçleyecek kullanıcılar olduğunu biliyorum.

Bu arada odeaweb ve guzelnet'e kesintisiz ve hızlı destekleri için çok teşekkür ediyorum hiçbir gün beni üzmediler ve çoğu zamanda kimseyi üzmediler. ( Guzelnet müşterilere hediye yolladı bana yollamadı biraz üzdü )