Konu
Eczacıyla Yaşadığımız Olay
10-02-2024, 21:21:27
#2
AbdullahAA
Platin üye
Merhaba, büyük ihtimalle bir sorun yoktur. Eskiden ilaçları alır ev telefonunu yazar ve imza atardık.
İlk kez gittiğim eczanelerde arada yine aynı işlemi yapıyorlar.