faiz yukselimine gidilecegine once kamu harcamalari secim harcamalari bircok kurulusun butcesinden kesilme olursa en azindan olumlu sonuclari daha hizli alabilecegimizi dusunuyorum turizm ve cografi konumumuz bu sekilde olmasaydi coktan 2.ci bir arjantin olmustuk
Hepimiz biliyoruz kamu harcamaları asla azalmaz.Tüm borç vatandaşa yansıtılır.Devlet geleneği oldu artık