Hit olmadan hiçbir şey olmaz hele yabancı Alman Amerikan hiti olmadan zaten boşa kürek çekmekten farklı olmaz. İmzamdaki konudan kendinize uygun bir Amerikan sayfası yaptırıp sitenize hit çekeceksiniz
imzanız daki konu da maalesef link yok.
TBM yükseltmek için yerli siteye yabancı hit mi almam gerekiyor?