Geçenlerde keşfetime düştü adam iyide para kazanıyor bardak üretiminden, paylaşımlara felan bakılırsa 2. makineyi felanda almış.
Fikrinize katılıyorum. +1
çevreniz yoksa girmeyin o işe hocam 2 sene önce öldü o sektörler çok sağlam restorantlarla vs calişmiyorsaniz sıkıntı