Eski kullanıcılarımıza tek seferlik %30 ilk defa satın alacaklara da %20 indirim + %25 kredi hediyesi yapalım o halde. Geri bildirim bırakan herkese çok teşekkürler.

Bu mesajımı görenler için geçerlidir.


fatbotter.com adresinden siparişlerinizi verebilirsiniz. İndirim kodu: NEW4646
Eski kullanıcılarımız whatsapp'tan ulaşabilirler.


Maliyetlerin neden yükseldiği ile ilgili tüm makale botu satan arkadaşlarım adına da açıklama yapmak isterim.

Forumda 120 dolar bakiyeli hesap satışı yapılıyordu, 30-40 TL'den satıldığını hatırlıyorum, biz bunları aldığımız fiyattan kullanıcılarımıza verip ya da satıcılarla tanıştırıp kendi apilerini kullanmalarını sağladık. 120 dolar bakiyeli hesap satışı kalmayınca api maliyetinin de artık ya kullanıcıya ya bize geçmesi gerekiyordu. Biz de farklı paketler sunarak bu maliyeti optimize etmeye çalışıyoruz, sektör çok yeni ve bir çok arkadaşım bu konuda zorluk yaşıyor emin olun.

r10 üzerinde belki en yüksek fiyata satış yapan biz olabiliriz ancak global piyasaya baktığımızda rakiplerin belki de yarısına satış yapıyoruz. Yurtiçine yapılan satışlarda %20 KDV de çıkmakta, sunucu, lisanslar, personel maliyeti gibi kıstasları da düşündüğümüzde bu işin maliyet boyutu da gerçekten yüksek.