Merhaba yan binadaki arkadaşımdan ethernet kablosu ile çekiyorum interneti port olmadığından fakat yeni modem aldım kendi evime wifisinide kullanayım diye bu sefer internet sürekli gidiyor arkadaşın interneti kopmuyor fakat benimki kopuyor tak çıkar yapınca düzeliyor arada şimdi komple gitti sizce neden yapar kablo bozuk dicem tak çıkar yapınca hemen çalışıyordu bozuk olsa hep giderdi diye düşünüyorum