Konu
Bilgisayarı sattık, şimdi? +R10
10-02-2024, 02:00:09
#2
Misafir
Mega nz
mega cz
fenadır
mega tr de vardır
yedek alabilirsin
hayırlı olsun bu arada hakkında hayırlısı olsun
fabrika ayarlarına çevirmen yeterlidir hocam, ayrıca sürücü güncellemesi yapabilirsin. İyi olur alacak kişi için.