Mega nz
mega cz
fenadır
mega tr de vardır
yedek alabilirsin

hayırlı olsun bu arada hakkında hayırlısı olsun


fabrika ayarlarına çevirmen yeterlidir hocam, ayrıca sürücü güncellemesi yapabilirsin. İyi olur alacak kişi için.