İşlek biryer ise açılır hocam deli gibi de iş olur zaten fastfood fiyatları şuan haddinden pahalı olduğu için kâr marjı baya yükseldi. Nereden biliyorsun dersen kendi amcam kebapçı oradan biliyorum. Eskiden bu kadar kazanamıyorduk diyor.