]

ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim size önerim, iş ile özel harcamalarınızı ayırın. İş için ödeme aldığınız hesap ayrı olsun. İş için kullanılan kredi kartı ile özel kullandığınız kredi kartı ayrı olsun.

Şahıs işletmesinde tüm hesaplar ticari olarak kullanılabildiği için bunun ayrımını kendiniz yapmazsanız 3-5 yıl sonra yaşanacak herhangi bir olayda eş-dost ile yaptığınız para transferleri bile sorulabilir. Aile ilişkisi olmayan ispatlaması zor eş-dost gönderilerinde açıklama olmadan ödeme almayın.
teşekkürler hocam öyle yapıcam bende