BatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
faiz düşebilir derken mesela 40tan 20ye mi düşebilir yoksa 40tan 36ya mı hani belli bir yüksek düşüş beklentisi olabilir mi yoksa yüzde bir kaç mi hocam?
tesekkurler
40 dan assagi dusmez şu anki oranlarda