Merhaba dün şirketimizi hayırlısı ile açtık, muhasebecim sağolsun bir çok şeyi anlattı.

r10 platformunda bu işlerin ehli kişiler var.

bir iban açmak istiyorum bu ibana tüm işlerimin ödemesini oraya göstermek istiyorum.
Bu arada aktif kullandığım ibanlarla ilgili sorun yaşanır mı? Ödeme vs alma değilde harcama gibi veya trendyol alışverşi gibi
Bunların giderleri kdvsi vs olurmu

Nelere dikkat etmeliyim neler önerirsiniz.

İlk şirketim acemiyim nette pek sağlam bilgiler

bulamadım beni aydınlatırsanız çok sevinirim.

muhasebecime yazmak istememe sebebim mesai saatlerinin geçmiş olması lütfen muhasebecine sor gibi cevaplar vermeyin.