BatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, bir suredir Türkiye dışında olduğumdan fiyatlardan hiç haberim yoktu. Dün bir telefon konuşması ile 30-40% civarında bir mevduat getirisi olduğunu duydum.

herhangi bir bankaya belli bir miktar para koyup bunu sadece her ay faizi alabilecek sekilde yapabilir miyim? Yoksa 1 yıl kilitli mi kalması gerekiyor?
Ve sizce özel banka mı yoksa devlet bankası mı tercih edilmeli?
Teşekkürler.
İyi forumlar
Hemen hemen her banka %40 üzeri faiz veriyor. 32 günlük yani aylık mevduat ile çevirebilirsin. 1 yıl ya da kilit diye bir şart yok.