Merhaba, bir suredir Türkiye dışında olduğumdan fiyatlardan hiç haberim yoktu. Dün bir telefon konuşması ile 30-40% civarında bir mevduat getirisi olduğunu duydum.
herhangi bir bankaya belli bir miktar para koyup bunu sadece her ay faizi alabilecek sekilde yapabilir miyim? Yoksa 1 yıl kilitli mi kalması gerekiyor?
Ve sizce özel banka mı yoksa devlet bankası mı tercih edilmeli? Paranın güvenliği açısından

edit: benim planim parayi amerikadan trye dolar olarak gonderip sonrasinda ailem araciligi ile tl yaptiktan sonra her ay gelen faizi dolara cevirip geri buraya almak. dolar artsa da ben hala okeyim. sadece faizin ne kadar dusebilecegi ve paranin guvenli ellerde olup olmayacagi gibi bir endisem var.
Teşekkürler. İyi forumlar