Her zaman her iş açılır hocam. Ben şuna inanıyorum, bir sokakta yan yana 40 terzi olsun sen 41.'yi aç, düzgün iş yapıyorsan yine kazanırsın. müşteriyi veli nimet gibi görürseniz, ürününüzde hileye kaçmazsanız kazanmamanız için bir sebep yok. İnsaniyetli esnafa hasret kaldık. Allah utandırmasın.