gıda sektörü ölmez. bende izmirdeyim müptelası oldugum güzel yapan dönercilere bile atlayıp arabama giderim.
yeteki güzel yapın . bundan 10 yıl önce ne dönerler yerdik mahalle arasında bile yok satarlardı şimdi kalmadı malesef.
ya ağzımızın tadı kaçtı yaş geçtikçe yada tavukların tadı kaçtı organikliğini yitirdikçe