bencede açılır ayrıca ilk alıma zararına satsanız beğenen kişileri kendinize bağlamış olursunuz 1 ay zarar yaparsınız öbür aylar müşteri derdi çekmezsiniz
Buranın dönerleri o kadar kötü ki hocam, hiçbirşey yapmasam bile en iyi döneri yaparım diye düşünüyorum, öyle böyle kötü döner değiller.