Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aradaşlar r10 da bir arkadaşla anlaştık kitap alıcam ondan ama kargo parası çok istiyorlar 300-400tl gibi rakamlar şimdi biz kargoyu nasıl ucuza getirebiliriz bilenler yardımcı olabilir mi?
Dolap aracılığıyla satışa çıkarsın satın alın kargo 80 TL ye gelir ürünün fiyatini 100 TL yazarsa toplamda 100 TL Max gider olur