aradaşlar r10 da bir arkadaşla anlaştık kitap alıcam ondan ama kargo parası çok istiyorlar 300-400tl gibi rakamlar şimdi biz kargoyu nasıl ucuza getirebiliriz bilenler yardımcı olabilir mi?