1. Domain güzel duruyor.İmkan olsa, büyük bir yatırımla proje yapılsa, kısa sürede kat kat fazlasını kazandırır.
2. Domainin sonundaki "i" harfi olmasaydı süper olurdu.Yine de çok kötü değil.
3. Domain de 1. domainle aynı şeye hitap ediyor ama 1. domaine göre oldukça sönük kalıyor.