size hakaret etmek istemiyorum script ihtiyacım var yazmışımkonuma bana site yazayım diyip duruyorsun burda 2000 tl ye de site yazan yok konu baltalamayı bırakta kendi işine gücüne bak
Hocam yaşınız kaç bilmiyorum ama hakaret filan yazıyorsunuz etik ve doğru olmayan yasal olarakta yanlış olan hakaret söcükleri hiç hoş değil bencede etmeyin. Ben sadece sizinle görüşmemizde yaşanan doğru birşeyi yazdım. Script dediğiniz kelime zaten sistem veya site anlamına gelir. Ben konu baltalamak için değil asla, sizinle konuşulan doğru olan şeyleri yazdım ki herkes işinde gücünde sadece şu bilişim sektörünün piyasasını düşürmek herkes için kötü bir durum...
İyi arayışlar inşallah istediğiminiz gibi hızlıca bulursunuz arayışınızı...
Saygılarımla